Diumenge 22 de setembre de 2019

Acció Social

Donants de tot cor

Càritas Diocesana de Girona ha iniciat aquesta setmana la difusió d’una campanya publicitària amb l’objectiu de captar fons per poder finançar els programes i projectes que l’entitat desenvolupa en l’àmbit de l’acció social. La campanya, que porta per títol “Donants de tot cor”, ha comptat amb la col·laboració desinteressada de Joan Roca, xef d’El Celler de Can Roca”, i de la periodista Gemma Nierga.

“Donants de tot cor” utilitza la frase “ajudar la gent que pateix no em passa pel cap, em surt del cor” com a lema principal. D’aquesta manera, l’entitat vol transmetre el missatge que ajudar la gent que ho necessita és una actitud humana universal que no necessita més arguments, perquè neix de l’ànima de les persones. Ramon Barnera, Director de Càritas Diocesana de Girona, ha agraït la participació de Joan Roca i Gemma Nierga, i n’ha destacat “l’interès per a les accions de l’entitat, la implicació personal més sincera i la predisposició per facilitar la realització de la campanya”. Barnera espera que, amb la seva participació, la campanya pugui arribar al màxim nombre de persones i que el seu exemple “conscienciï la societat sobre la importància d’actuar de cor cap a les persones en situació de vulnerabilitat”.

La nova campanya de Càritas es difondrà fins a final de gener gràcies a la col·laboració d’un bon nombre d’emissores de ràdio, canals de televisió, premsa escrita i publicacions diverses de la demarcació de Girona. L’acció compta amb una web pròpia, www.donantsdetotcor.org, que facilita els canals per poder realitzar donacions econòmiques, recull el missatge de la campanya i presenta testimonis de persones beneficiàries de les accions de l’entitat. “Donants de tot cor” també serà present a les xarxes socials i fa una crida a tots els usuaris perquè comparteixin els missatges, elements gràfics, vídeos i enllaços de la campanya.

50.000 persones beneficiàries
Càritas Diocesana de Girona té l’esperança que la campanya aconsegueixi mobilitzar i implicar la societat per aconseguir recursos econòmics suficients per desenvolupar i consolidar programes i serveis que repercuteixen sobre les condicions de vida de més de 50.000 persones.
L’entitat acull, acompanya i promou les persones que pateixen exclusió social, que no poden accedir al dret bàsic a l’alimentació, a l’habitatge o a un treball digne, els infants amb desigualtat d’oportunitats a l’escola, la gent gran que viu en solitud.

50 anys de Càritas: la feina no s’atura
Càritas Diocesana de Girona ha complert 50 anys, però la feina no s’atura. L’entitat aprofita la difusió d’aquesta campanya per recordar que la crisi econòmica actual no ha fet més que agreujar la majoria de les circumstàncies que provoquen les situacions de desigualtat i vulnerabilitat. Per aquest motiu, Càritas continua persuadint la societat, els agents socials, les institucions i l’Administració Pública amb l’objectiu d’aconseguir un model econòmic i social més just i menys excloent.

Per les vostres aportacions

www.donantsdetotcor.org