Divendres 22 de setembre de 2017

La Catedral de Girona acollirà aquest dissabte la representació de la consueta de Sant Jordi [19-04-2017]

Aquest dimarts s'ha presentat en roda de premsa la representació de la consueta de Sant Jordi, que tindrà lloc dissabte 22 d'abril a la Catedral de Girona. La presentació ha comptat amb les intervencions del bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo; el Vicealcalde de Girona, Eduard Berloso; i l'actor i director teatral Martí Peraferrer.

La representació de la consueta s'emmarca en les activitats dels 600 anys de la decisió de construir la nau única de la Catedral. L'obra es podrà veure en dues representacions: una a les 19:30 i l'altra a les 22h.

L'entrada és gratuïta i l'aforament és limitat. La Llibreria Diocesana Casa Carles (Plaça del Vi, 2) serà el punt de recollida de les entrades, que es podran anar a buscar fins divendres.

22 de setembre
Presentació del llibre i del documental “Tomas Milans i sant Josep Oriol”
24 de setembre
Missa en honor a sant Dalmau Moner a Santa Coloma de Farners