Divendres 24 de novembre de 2017

Avui s’obre el període de matriculació a l’Institut Superior de Ciències Religioses de Girona [04-09-2017]

L'Institut Superior de Ciències Religioses de Girona (ISCRG) obre, d'avui fins al 14 de setembre, el període de matriculació per al curs acadèmic 2017-2018. L'ISCRG, entitat diocesana vinculada a la Facultat de Teologia de Catalunya, ofereix estudis de grau en Ciències Religioses i de Màster. També ofereix la modalitat d'un cicle de batxillerat eclesiàstic cursant els tres primers anys un Seminari de Formació per a diaques permanents, l'Escola Diocesana de Catequistes i un cicle organitzat per la Pastoral Familiar.

Els estudis de l'Institut Superior de Ciències Religioses de Girona s'adrecen a qualsevol persona interessada en l'estudi de la teologia; al professorat de Religió per a la preparació per obtenir la Declaració Eclesiàstica de Competència Acadèmica (DECA) d'Educació Infantil, Educació Primària, ESO i Batxillerat; a preveres, aspirants al Diaconat Permanent; religiosos i religioses; catequistes i responsables de grups, moviments o serveis de les parròquies i comunitats cristianes.

Les persones interessades poden formalitzar la matrícula a la seu de l'ISCRG (pujada de Sant Martí, 12 de Girona) o al telèfon 972 20 49 42. Podeu trobar la informació completa sobre continguts, requisits d'accés i professorat a www.bisbatgirona.cat.

24 de novembre
Mostra de cinema espiritual de Catalunya
Ultreia comarcal del moviment de Cursets de Cristiandad
24 de novembre