Dijous 14 de desembre de 2017

Trobada d’inici de curs per a catequistes a Girona [03-10-2017]

Catequistes i mossens de diferents parròquies del Bisbat es van reunir el divendres 29 de setembre a les nou de la nit al Casal Cartañà de Girona per participar en una trobada d'inici de curs, repetint l'experiència que va tenir lloc l'any passat. De fet, la de Girona no va ser l'única convocatòria, sinó que també s'ha dut a terme, en altres dates, a Calella, Banyoles i Figueres, per tal de facilitar l'assistència del màxim nombre de persones.

La primera intervenció de la sessió va anar a càrrec de mossèn Joan M. Amich, director del Secretariat Interdiocesà de Catequesi, el SIC, qui va parlar sobre la situació actual de la catequesi, a partir d'un informe presentat el mes de juliol en unes jornades interdiocesanes a Barcelona. En aquest document s'hi plantegen les fortaleses i les debilitats de la formació cristiana, alhora que es formulen els principals reptes de futur.

Seguidament va ser el torn de mossèn Salvador Gras, delegat diocesà de catequesi, el qual va presentar els nous materials per treballar la Professió de Fe, la catequesi d'adults, i un extens material audiovisual que s'ofereix des de la plana web del SIC. La trobada va finalitzar amb la pregària de benedicció i enviament a la missió per part del bisbe Francesc. "Quan un viu el tresor de l'encontre personal amb Jesucrist també sent la necessitat de comunicar-lo", va indicar als catequistes assistents.

14 de desembre
Conferència-col·loqui d’Antoni Calvó: “Renovar les nostres comunitats cristianes”
16 de desembre
Recés d’Advent del Moviment de Cursets de Cristiandat