Divendres 14 de desembre de 2018

Ens ha deixat Mn. Miquel Jordà [02-01-2018]

Mn. Miquel Jordà i Sureda va néixer el 9 d'abril de 1934 a Sant Andreu Salou. Va fer els estudis eclesiàstics al Seminari diocesà i fou ordenat prevere el 7 de juliol de 1957 a l'església de sant Martí del Seminari. Va exercir el ministeri sacerdotal primer com a vicari a Sant Feliu de Pallerols, Arbúcies, Palafrugell i Albons. El 1960 marxà com a missioner de l'Obra de Cooperació Sacerdotal Hispanoamericana (OCSHA) a l'Arquebisbat de Santiago de Xile on treballà pastoralment, primer, en una parròquia de la ciutat de Santiago i després a Alhué, Mallarauco, Bollenar, la Pintana i San Bernardo. Uns anys més tard es traslladà al sud de Xile, a la regió de Chiloé, Bisbat de San Carlos de Ancud. El 1998 anà a la diòcesi de Pinar del Rio a Cuba per tornar el 1999 a Xile, a la ciutat i diòcesi de Melipilla. Des del 2013 residia a la residència sacerdotal "Bisbe Sivilla" de Girona, on ha mort el dia 2 de gener de 2018.
L'enterrament tindrà lloc demà dimecres 3 de gener 2/4 d'11 del matí a l'església parroquial de Sant Andreu Salou.

14 de desembre
Conferència: “La Cort a Girona. Visites reials als segles XVIII i XIX”
15 de desembre
Escola Diocesana de Catequistes.
15 de desembre
Conferència “El diàleg intercultural” a càrrec de Mn. Fèlix Mussoll