Dimarts 16 de gener de 2018

Santa Coloma de Farners inicia avui la Novena a Sant Sebastià [11-01-2018]

Avui dijous, 11 de gener, el bisbe de Girona, Francesc Pardo, serà l'encarregat de dur a terme la reflexió que inicia la Novena a Sant Sebastià que té lloc cada any a Santa Coloma de Farners durant els nou dies que precedeixen el 20 de gener, festivitat d'aquest sant.

A continuació podeu consultar el programa complet dels temes i els convidats amb què es comptarà en l'edició d'enguany, que tindrà lloc cadascun d'aquests dies a les 19.30 h a la capella de Sant Sebastià de Santa Coloma:

*Dijous 11 de gener: "La Comunitat Parroquial com una Fraternitat", a càrrec del bisbe de Girona, Francesc Pardo.
*Divendres 12 de gener: "Viure compartint", a càrrec de Mn. Esteve Sureda.
*Dissabte 13 de gener: "La pregària", a càrrec de la germana Clara, clarissa de Vilobí.
*Diumenge 14 de gener: "Donar exemple", a càrrec del germà Santi de La Salle.
*Dilluns 15 de gener: "Viure agraïts", a càrrec de Mn. Jordi Pascual.
*Dimarts 16 de gener: "L'esperança cristiana", a càrrec de Mn. Eduard de Ribot.
*Dimecres 17 de gener: "L'alegria cristiana", a càrrec de Mn. Joan Soler.
*Dijous 18 de gener: "Confiança amb el Senyor", a càrrec de Mn. Joan Triadó.
*Divendres 19 de gener: "La senzillesa cristiana: l'humilitat", a càrrec de Mn. Ramon Alventosa.

Així mateix, de cara al dissabte 20 de gener es realitzarà el tradicional pelegrinatge des de Tossa de Mar fins a la capital selvatana, per tal de complir el vot de vila. A les 7 h del matí l'església de Sant Vicenç de Tossa acollirà la Missa del Cantar, on es farà pública la identitat del Pare Pelegrí, que seguidament iniciarà el camí cap a Santa Coloma acompanyat dels fidels. Un cop arribats al destí, a l'entorn de les 18 h, seran rebuts pel bisbe Francesc i el rector de la parròquia, Mn. Ramon Alventosa.
L'endemà diumenge s'iniciarà la tornada cap a Tossa, on arribaran a l'entorn també de les 18 h, i seran novament rebuts pel bisbe Francesc, així com pel rector de la parròquia, Mn. Joan Carreras.

16 de gener
Pregària per les vocacions sacerdotals
18 de gener
Conferència “Els monestirs coptes d’Egipte”, a càrrec d’Anton Maria Vilarrubias