Dimecres 19 de setembre de 2018

Santa Coloma de Farners inicia avui la Novena a Sant Sebastià [11-01-2018]

Avui dijous, 11 de gener, el bisbe de Girona, Francesc Pardo, serà l'encarregat de dur a terme la reflexió que inicia la Novena a Sant Sebastià que té lloc cada any a Santa Coloma de Farners durant els nou dies que precedeixen el 20 de gener, festivitat d'aquest sant.

A continuació podeu consultar el programa complet dels temes i els convidats amb què es comptarà en l'edició d'enguany, que tindrà lloc cadascun d'aquests dies a les 19.30 h a la capella de Sant Sebastià de Santa Coloma:

*Dijous 11 de gener: "La Comunitat Parroquial com una Fraternitat", a càrrec del bisbe de Girona, Francesc Pardo.
*Divendres 12 de gener: "Viure compartint", a càrrec de Mn. Esteve Sureda.
*Dissabte 13 de gener: "La pregària", a càrrec de la germana Clara, clarissa de Vilobí.
*Diumenge 14 de gener: "Donar exemple", a càrrec del germà Santi de La Salle.
*Dilluns 15 de gener: "Viure agraïts", a càrrec de Mn. Jordi Pascual.
*Dimarts 16 de gener: "L'esperança cristiana", a càrrec de Mn. Eduard de Ribot.
*Dimecres 17 de gener: "L'alegria cristiana", a càrrec de Mn. Joan Soler.
*Dijous 18 de gener: "Confiança amb el Senyor", a càrrec de Mn. Joan Triadó.
*Divendres 19 de gener: "La senzillesa cristiana: l'humilitat", a càrrec de Mn. Ramon Alventosa.

Així mateix, de cara al dissabte 20 de gener es realitzarà el tradicional pelegrinatge des de Tossa de Mar fins a la capital selvatana, per tal de complir el vot de vila. A les 7 h del matí l'església de Sant Vicenç de Tossa acollirà la Missa del Cantar, on es farà pública la identitat del Pare Pelegrí, que seguidament iniciarà el camí cap a Santa Coloma acompanyat dels fidels. Un cop arribats al destí, a l'entorn de les 18 h, seran rebuts pel bisbe Francesc i el rector de la parròquia, Mn. Ramon Alventosa.
L'endemà diumenge s'iniciarà la tornada cap a Tossa, on arribaran a l'entorn també de les 18 h, i seran novament rebuts pel bisbe Francesc, així com pel rector de la parròquia, Mn. Joan Carreras.

19 de setembre
Romeria de Vilabertran a la Salut de Terrades
21 de setembre
Festa de la dedicació de la catedral