Diumenge 27 de maig de 2018

Calendari de Quaresma 2018: «Obrir la porta» [26-01-2018]

La Delegació de Mitjans de Comunicació Social del Bisbat de Girona edita un any més el Calendari de Quaresma, una eina que pretén ajudar els creients a viure més a fons aquest temps litúrgic. El lema que inspira l'edició d'enguany, preparada i treballada per Carles Sánchez, és «Obrir la porta». Manté el seu format de bloc diari. S'enceta el dimecres 14 de febrer i cada pàgina duu una cita d'un sant o de l'Evangeli, les lectures de la Missa, la Litúrgia de les Hores, el sant del dia i un petit fragment d'una cançó, els autors dels quals van des dels més clàssics, com La Trinca, Lluís Llach o Esquirols, fins als més actuals, com Manel, Wantun o Txarango. Els darrers fulls corresponen a Setmana Santa.

Ja el podeu adquirir a la Llibreria Diocesana Casa Carles, a la pl. del Vi, 2, de Girona, i a la Llibreria Claret de Barcelona, al preu de 2,50 €. També podeu fer-ne la comanda per correu electrònic a mitjanscom@bisbatgirona.cat o demanar-lo a la vostra parròquia.

Romeria del poble de Crespià al santuari de la Mare de Déu del Mont
Ultreia diocesana dels Cursets de Cristiandat
27 de maig
Audició de Cants Gregorians amb Schola Gregoriana de Vilafranca del Penedès a Sant Miquel de Fluvià