Diumenge 27 de maig de 2018

Comparteix el que importa, lema de la campanya de Mans Unides d'enguany [05-02-2018]

El diumenge 11 de febrer se celebrarà la col·lecta amb motiu de la Jornada de Mans Unides, l'ONG seglar de l'Església que treballa per eradicar la fam en el món. Ho fa mitjançant una sèrie de projectes de desenvolupament en països del Tercer Món que permetin superar aquesta fam no només d'aliment, sinó també d'altres necessitats. Aquests projectes són concrets, degudament aprovats i sempre compten amb uns responsables locals que en fan el seguiment.

La Diòcesi de Girona assumeix enguany aquests projectes, que en total sumen 234.170 €:

- Millora de les condicions educatives d'una escola de Primària a Parakou (Benin). Pressupost: 45.386 €. Arxiprestats Farners-Montseny, La Selva i Ter Brugent. Responsables: Sr. Nirmala Jyothi, de les salesianes missioneres.
- Millora de les condicions educatives d'una escola de secundària de Pouytenga (Burkina Faso). Pressupost: 47.090 €. Arxiprestats de la Tordera, Maresme i els Àngels-Llémena. Responsable: Germana Anne Beatrice Faye, religiosa de la Immaculada Concepció de Castres.
- Millora de les instal·lacions d'un internat femení rural a Siskermaha (Índia). Pressupost: 31.046 €. Arxiprestats: Montgrí-la Bisbal i Costa Brava Centre. Responsable: Sr. Jyoti Punnakunnel.
- Accés sostenible a l'aigua potable i sanejament bàsic a Tessaout (Marroc). Pressupost: 49.385 €. Arxiprestats: Alt Fluvià i Banyoles. Responsable: Sr. Abdullatif Bousseta.
- Millora de les instal·lacions educatives de Primària en una zona rural d'Ambinanindokova (Madagascar). Pressupost: 61.263 €. Arxiprestats: Girona-Salt, Alt Empordà interior i Alt Empordà marina. Responsable: Perline Ravelompiarivo , de les Germanes Missioneres Adoratrius de la Sagrada Família.

Romeria del poble de Crespià al santuari de la Mare de Déu del Mont
Ultreia diocesana dels Cursets de Cristiandat
27 de maig
Audició de Cants Gregorians amb Schola Gregoriana de Vilafranca del Penedès a Sant Miquel de Fluvià