Divendres 14 de desembre de 2018

Tridu Pasqual a Sant Aniol de Finestres i Pasqua Jove a Sant Josep de Girona [08-03-2018]

La Delegació de Joves del Bisbat de Girona organitza, del 29 al 31 de març, una nova edició del Tridu Pasqual, enguany sota el lema "Si et conec, t'estimaré". Tindrà lloc de nou a Sant Aniol de Finestres i culminarà dissabte amb la celebració de la Pasqua Jove a la parroquia de Sant Josep de Girona.

Des del Dijous Sant al capvespre de Dissabte, els nois i noies participants tindran temps de reflexionar i de compartir les celebracions litúrgiques: Cena del Senyor, la Passió del Divendres i el silenci del Dissabte, tot esperant l'al·leluia pasqual.

Per a més informació i inscripcions, cal adreçar-se a la página web www.jovesbisbatgirona.cat.

14 de desembre
Conferència: “La Cort a Girona. Visites reials als segles XVIII i XIX”
15 de desembre
Escola Diocesana de Catequistes.
15 de desembre
Conferència “El diàleg intercultural” a càrrec de Mn. Fèlix Mussoll