Dilluns 18 de juny de 2018

El treball i les pensions centren la Trobada Diocesana de la Pastoral Obrera d'enguany [12-03-2018]

Aquest passat divendres 9 de març va tenir lloc, als locals de la parròquia de Sant Cugat de Salt, la Trobada Diocesana de Pastoral Obrera, organitzada per la Delegació de Pastoral Obrera del Bisbat de Girona en coordinació amb Justícia i Pau, i enguany sota el lema "Treball indecent avui, pensió indecent demà".

Mn. Fèlix Mussoll, delegat diocesà, remarca que "la relació entre treball i pensions és totalment directa: per tal de garantir el futur de les pensions és indispensable que hi hagi treball per al major nombre de persones possibles i alhora que els salaris siguin de prou qualitat". "Tots sabem que la crisi ha comportat un gran retrocés en els drets laborals" assenyala, Mn. Mussoll, alhora que afirma que "la Doctrina Social de l'Església fa prendre una clara opció contra l'explotació laboral".

18 de juny
Recés de l'Apostolat de l'Oració
19 de juny
Pregària per les vocacions sacerdotals