Dimecres 19 de setembre de 2018

Bona acollida de la trobada diocesana Família i Societat [11-04-2018]

L'Escola FEDAC Sant Narcís de Girona va acollir el passat diumenge 8 d'abril la trobada diocesana "Família i Societat", organitzada per la Delegació de Pastoral Familiar del Bisbat de Girona, una jornada "senzilla i sincera, on s'ha respirat un gran esperit de germanor", segons va destacar la delegada episcopal, Mª Àngels Puigdevall. La sessió es va iniciar amb una xerrada a càrrec del psicòleg Joan Maria Bovet sobre el perdó, prenent com a base textos del papa Francesc. En la seva ponència, Bovet va explicar que per a una bona posada en pràctica del perdó "cal alliberar-nos de la por, de l'orgull i de la culpa, i sentir-nos molt valorats per Déu, que ens estima". A continuació hi va haver les intervencions d'una sèrie de testimonis que van donar resposta a algunes qüestions relacionades amb el tema. Hi van participar una parella jove amb fills petits, una d'adulta amb adolescents, una de la tercera edat, una altra formada per immigrants, una noia jove, un separat i una viuda. "Van ser un testimonis vius, molt colpidors i sincers, que van deixar petjada a tots els qui els vam escoltar", assenyala Puigdevall. Després d'un petit refrigeri va seguir la segona part amb el treball en grups reduïts, que van versar sobre la família en relació amb diferents temàtiques, com l'habitatge, les migracions, la discapacitat, l'ancianitat i la pobresa. La trobada va finalitzar amb la celebració de l'Eucaristia, presidida pel bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo.

Trobareu més imatges a l'apartat Galeria Fotogràfica.

19 de setembre
Romeria de Vilabertran a la Salut de Terrades
21 de setembre
Festa de la dedicació de la catedral