Dimarts 17 de juliol de 2018

Nou equip de formadors al Seminari Major Interdiocesà de Catalunya [12-07-2018]

Els bisbes de les diòcesis de Girona, Lleida, Solsona, Tortosa, Urgell, Vic i Tarragona han nomenat aquests darrers dies, i per tres anys, el nou Equip de Formadors del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya. Estarà format per Mn. Javier Vilanova Pellisa, com a Rector, Mn. Gabriel Casanovas Vila, com a Vicerector, i Mn. Jaume Gené Nolla, com a Director espiritual. D'altra banda, el bisbe delegat per a acompanyar el Seminari continuarà essent Mons. Joan-Enric Vives, arquebisbe d'Urgell i president de la Comissió de Seminaris i Universitats de la Conferència Episcopal Espanyola.
Actualment, a la diòcesi de Girona hi ha quatre seminaristes que s'estan formant al Seminari Major Interdiocesà: Antoni Coll (Girona), Héctor Fernández (Figueres), Edgar Jualent (Sant Feliu de Guíxols) i David Lerida (Vilablareix).

17 de juliol
Pregària per les vocacions sacerdotals
20 de juliol
Aplec de Santa Margarida (Vilobí d’Onyar)