Divendres 14 de desembre de 2018

Publicades les Prioritats Pastorals per al nou curs [05-10-2018]

Amb el Full Parroquial d'aquest proper diumenge 7 d'octubre es distribuirà un suplement amb les Prioritats Pastorals del Bisbat de Girona per al curs 2018-2019, tal com s'ha anat fent en els darrers anys. En la seva introducció, el bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo, fa una reflexió sobre algunes notes i característiques del que representa ser cristià avui en dia. A continuació s'hi enumeren les diferents prioritats, que es divideixen en 4 grans apartats:

a) Creure en Jesucrist i anunciar-lo. Inclou propostes en relació a l'anunci de l'Evangeli, la família, a la catequesi, als joves, al catecumenat o la celebració de l'Eucaristia...).
b) Estimar i Servir. Inclou propostes en relació a l'acció social de l'Església, amb una cura especial de Càritas, La Fraternitat cristiana de malalts i Fe i llum, l'Hospitalitat de Lourdes o els patronats amb finalitats socials).
c) El laïcat. Inclou propostes en relació als serveis i iniciatives que poden dur a terme els laics i laiques de la diòcesi per créixer en la vida cristiana.
d) Sentir-se Església, i Església en comunió. Inclou propostes en relació a l'atenció pastoral a les parròquies així com sobre la promoció de la dimensió eclesial.

A banda de la distribució a les parròquies, el document també es pot consultar i/o descarregar en format digital al següent arxiu adjunt.

descarregar PDF  |  Imprimir

14 de desembre
Conferència: “La Cort a Girona. Visites reials als segles XVIII i XIX”
15 de desembre
Escola Diocesana de Catequistes.
15 de desembre
Conferència “El diàleg intercultural” a càrrec de Mn. Fèlix Mussoll