Dimecres 17 d'octubre de 2018

Primera reunió del curs del Consell Pastoral Diocesà [10-10-2018]

Aquest passat dissabte 10 d'octubre va tenir lloc, al Casal Bisbe Cartañà de Girona, la primera reunió del curs del Consell Pastoral Diocesà. Després d'una pregària inicial, el bisbe Francesc va fer una breu pinzellada sobre diversos temes d'actualitat diocesana i de l'Església universal, fent especial èmfasi en el Sínode de bisbes que està tenint lloc a Roma aquest mes d'octubre, centrat en els joves, i en la qüestió de les immatriculacions. En el següent punt de l'ordre del dia, el bisbe va presentar les Prioritats Pastorals per aquest curs 2018/2019 -que es repartien precisament aquell mateix cap de setmana- i seguidament els membres del Consell van fer diverses aportacions en relació a les prioritats referents a la tasca dels laics.
D'altra banda, Mn. Joan M. Amich, vicari episcopal, va presentar les diferents possibilitats de formació previstes per al present curs a la diòcesi. La reunió es va cloure amb un torn obert de paraules, on els membres del Consell van poder expressar les seves inquietuds.

Comencen els tallers de Mindfulness al casal Bisbe Cartañà
19 d'octubre
S’inicien els tallers de creixement individual per a joves al casal Bisbe Cartañà
Desè aniversari de l’ordenació episcopal de Mons. Francesc Pardo