Dimarts 25 de juny de 2019

Recepció nadalenca del bisbe a la Cúria diocesana [27-12-2018]

El divendres 21 de desembre es va dur a terme la tradicional recepció de Nadal del bisbe Francesc als membres de la Cúria diocesana a la Casa Carles, seu del Bisbat de Girona. "Som cridats a ser sembradors d'esperança", va assenyalar el vicari general, Mn Lluís Suñer, a l'inici de la seva intervenció, qui també va convidar a deixar-se portar per "la convicció profunda de què Déu s'ha fet home i que nosaltres som fills de Déu". Després d'un cant i una pregària a la Mare de Déu, el bisbe Francesc va adreçar unes paraules als assistents. "L'Església, com a institució, té necessitat dels vostres serveis, i més en aquests moments en què molts preveres i diaques assumeixen diverses parròquies", va afirmar, i va fer una agraïment als membres de la Cúria "pel vostre treball i responsabilitat". A continuació va demanar que "aquesta casa no sigui només un lloc de treball, sinó que també us hi sentiu com a casa vostra". "Cal treballar amb alegria, pau, i ajudant-nos mútuament", va dir també, per convidar-los, finalment, a ser conscients que "amb aquest treball humil i senzill feu possible que avui Jesús continuï naixent en la vida de les persones i les parròquies".

25 de juny
Surt el 54è pelegrinatge de l’Esperança a Lourdes
25 de juny
Pregària per les vocacions sacerdotals