Dimarts 22 de gener de 2019

Una cinquantena de participants a la trobada diocesana d'escolans [04-01-2019]

L'ermita de la Mare de Déu d'Esperança de Cruïlles va acollir, ahir dijous, 3 de gener, la trobada diocesana d'escolans, organitzada conjuntament pel Servei d'Orientació Vocacional i els seminaristes de la Diòcesi. Aquesta jornada estava adreçada a tots els nens i nenes que fan d'escolans, així com als seus pares i mares, i va comptar amb una cinquantena de participants, que van poder gaudir de diverses activitats de lleure i formació.
El programa va començar a mig matí amb una benvinguda i una xerrada a càrrec de Mn. Joan Soler, delegat del Servei d'Orientació Vocacional, en la qual va explicar quin havia de ser el decàleg del bon escolà. A continuació van tenir lloc diversos jocs i dinàmiques de coneixença i una missa presidida pel bisbe Francesc. Un dinar de germanor va posar punt i final a la trobada.

22 de gener
Pregària per les vocacions sacerdotals
23 de gener
Pregària ecumènica a l'església evangèlica-baptista de Girona