Dimarts 25 de juny de 2019

Santa Coloma i Tossa es preparen per a la Festa de Sant Sebastià [11-01-2019]

Avui divendres, 11 de gener, el bisbe Francesc serà l'encarregat de fer la reflexió que inicia la Novena a Sant Sebastià que té lloc cada any a Santa Coloma de Farners durant els nou dies que precedeixen el 20 de gener, festivitat d'aquest sant. La Novena, que es fa a la capella de Sant Sebastià, comença a les 19 h amb el rosari i segueix a les 19.30 h amb la reflexió i la celebració de l'Eucaristia. El tema escollit per les reflexions d'enguany és l'Exhortació Apostòlica "Gaudete et exsultate" (Alegreu-vos-en i celebreu-ho) i anirà a càrrec dels capellans de l'Arxiprestat Farners-Montseny.

Així mateix, de cara al diumenge 20 de gener es realitzarà el tradicional pelegrinatge des de Tossa de Mar fins a la capital selvatana, per tal de complir el vot de vila. A les 7 h del matí l'església de Sant Vicenç de Tossa acollirà la Missa del Cantar, on es farà pública la identitat del Pare Pelegrí, que seguidament iniciarà el camí cap a Santa Coloma acompanyat dels fidels. Un cop arribats al destí, a l'entorn de les 18 h, seran rebuts pel bisbe Francesc i el rector de la parròquia, Mn. Ramon Alventosa.

L'endemà dilluns s'iniciarà la tornada cap a Tossa, on arribaran a l'entorn també de les 18 h, i seran novament rebuts pel bisbe Francesc, així com pel rector de la parròquia, Mn. Joan Carreras.

25 de juny
Surt el 54è pelegrinatge de l’Esperança a Lourdes
25 de juny
Pregària per les vocacions sacerdotals