Dijous 21 de febrer de 2019

Comença la visita pastoral als arxiprestats del Maresme i de la Tordera [04-02-2019]

Aquest mes de febrer, el bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo, inicia la Visita Pastoral als arxiprestats del Maresme i de la Tordera, per tal de conèixer de primera mà les diverses parròquies, comunitats religioses, moviments, grups i fidels d'aquest territori de la Diòcesi. Inclourà trobades amb els consells parroquials, amb catequistes i voluntaris de Càritas; la visita a escoles cristianes, així com la celebració de misses i sagraments, entre d'altres.
Aquesta nova Visita Pastoral es fa havent finalitzat, ara fa unes setmanes, la que ha realitzat al llarg del 2018 als arxiprestats del Montgrí-la Bisbal.

Foto: Santuari de la Mare de Déu de la Misericòrdia -a Canet de Mar-, patrona del Maresme. Autor: Jordi Dulsat

21 de febrer
Conferència: “L’espiritualitat dels ulls oberts: mística i Compromís”, a càrrec de Mn. Enric Tubert
23 de febrer