Dijous 21 de febrer de 2019

Agermanament entre l'Esplai Kids i el Catekids, esplais parroquials de la Diòcesi [11-02-2019]

Més de 100 nens i nenes van participar, aquest passat dissabte, 9 de febrer, en una trobada d'agermanament entre l'esplais de la parròquia de Sant Jaume de Salt (Esplai Kids) i el de les parròquies de Salitja, Sant Dalmai i Vilobí d'Onyar (Catekids). El paratge de les Fonts de Salitja va ser el primer escenari de la festa, amb jocs de coneixença, una gimcana amb divertides proves i reptes, així com una assemblea on es va reflexionar sobre algunes injustícies del nostre món. A continuació, el centenar de participants es va traslladar fins a l'església de Salitja, on va tenir lloc una missa jove, presidida per Mn. Jordi Callejón, rector de la parròquia saltenca. Una xocolatada i una fotografia de grup van completar la trobada entre aquests dos esplais de la Diòcesi, membres de la Fundació Esplai Girona – Mare de Déu del Mont.

Trobareu un recull d'imatges a la Galeria Fotogràfica.

21 de febrer
Conferència: “L’espiritualitat dels ulls oberts: mística i Compromís”, a càrrec de Mn. Enric Tubert
23 de febrer
Dedicació de l’altar major de l’església parroquial de Sant Esteve d’en Bas