Dilluns 20 de maig de 2019

Aquest diumenge 17 de març, Dia del Seminari [12-03-2019]

Sota el lema «El Seminari, missió de tots», el proper diumenge 17 de març se celebra una nova edició del Dia del Seminari, amb la finalitat de suscitar vocacions sacerdotals a través de la sensibilització, dirigida a tota la societat i, en particular, a les comunitats cristianes. És en aquest sentit que la col·lecta que es farà a totes les parròquies aquest dia anirà destinada al Seminari.
Actualment, el Seminari Diocesà de Girona compta amb quatre seminaristes. Es tracta d'Antoni Coll, que fa cinquè de Teologia i col·labora a la parròquia de Caldes de Malavella; Héctor Fernández, que cursa tercer de Teologia i col·labora a la parròquia d'Arenys de Munt; Edgar Jaulent, que també fa tercer de Teologia i els caps de setmana participa en les activitats de la Bisbal d'Empordà; i finalment, David Lérida, que cursa també tercer de Teologia i col·labora a les parròquies de Santa Maria i Sant Joan Baptista de Pineda de Mar. Tots quatre resideixen a Barcelona, al Seminari Major Interdiocesà, i estudien a la Facultat de Teologia de Catalunya.

descarregar PDF  |  Imprimir

20 de maig
Recés de l'Apostolat de l'Oració
21 de maig