Dilluns 18 de març de 2019

Balanç del 2018 de l'Arxiu Diocesà, l’Arxiu Capitular de la Catedral i la Biblioteca del Seminari [13-03-2019]

L'Arxiu Diocesà, l'Arxiu Capitular de la Catedral i la Biblioteca Diocesana del Seminari han presentat la memòria del passat 2018, en la qual destaquen la renovació de la seva pàgina web -que manté el domini www.arxiuadg.org-, que permet un accés millorat als seus serveis, així com dur a terme recerques del contingut dels seus fons. La memòria també informa sobre les noves adquisicions en llibres i documentació així com sobre els estudis publicats a partir de material obtingut des dels arxius. D'altra banda, també es destaca que durant l'estiu es va restaurar un llibre incunable imprès el 1498. Trobareu la memòria completa a l'arxiu adjunt.

descarregar PDF  |  Imprimir

18 de març
Recés de l'Apostolat de l'Oració
18 de març