Divendres 19 de juliol de 2019

Diumenge 31 de març, Jornada diocesana de la Família [22-03-2019]

La Delegació de pastoral familiar del Bisbat de Girona organitza, per al diumenge 31 de març, una nova edició de la Jornada diocesana de la Família, en aquesta ocasió sota el lema «La família, bressol i referent de la nova humanitat». La trobada, que s'iniciarà a dos quarts de 10 del matí, tindrà lloc a l'escola FEDAC (Dominiques) Sant Narcís de Girona i es recuperarà el format de dia sencer, tal com s'havia fet anys enrere. Al llarg de la jornada es duran a terme diversos tallers, se celebrarà una missa –presidida pel bisbe Francesc– i, a la tarda, tindrà lloc una quina familiar. Així mateix, hi haurà servei de guarderia i activitats per a infants i joves.

Per fer la inscripció només cal que ompliu el formulari que trobareu clicant AQUÍ. El cost del dinar es de 8€/persona (pels infants de menys de 4 anys serà gratuït, però cal haver formalitzat la inscripció). El pagament del dinar es farà el mateix dia de la trobada a la taula de recepció. Data límit per fer les inscripcions i la reserva del dinar: 26 de març

Trobareu més informació al document adjunt.

descarregar PDF  |  Imprimir

20 de juliol