Divendres 26 d'abril de 2019

Més de 250 participants a la Trobada Diocesana de Vida Creixent a Sant Joan les Fonts [29-03-2019]

El moviment Vida Creixent va reunir, aquest passat dimecres 27 de març, més de 250 persones a Sant Joan les Fonts amb motiu de la 28a edició de la seva Trobada Diocesana. El programa va començar de bon matí amb diverses visites guiades en indrets emblemàtics del municipi com les Fonts i Verlets, el Molí Fondo o el Castell de Juvinyà. Els actes van seguir al migdia amb l'assemblea de l'entitat i una missa presidida pel bisbe Francesc al monestir. Durant l'homilia, el bisbe va animar als assistents a "viure intensament la trobada" en la qual, va dir, "experimentem el que significa formar part d'un moviment". També va convidar-los a ser "testimonis de Jesús" en el dia a dia. Un cop acabada la missa la trobada va cloure amb un dinar de germanor.

26 d'abril
Ultreia dels Cursets de Cristiandat
26 d'abril
Conferència: “L’església de Sant Esteve: un cas singular en el romànic català”