Divendres 26 d'abril de 2019

La Pastoral Obrera posa de relleu la situació de precarietat laboral dels joves [25-03-2019]

Sota el lema «Els joves volen, però no poden treballar» va tenir lloc la trobada diocesana de Pastoral Obrera, organitzada conjuntament amb Justícia i Pau. El programa va comptar amb una taula de testimonis –moderada per Albert Quintana–, i un posterior col·loqui, en el qual va participar Fina Espinosa, educadora social i responsable de l'Espai Jove Güell, acompanyada de Yusef, Rut i Zacaries, tres joves que van explicar els problemes, esforços i frustracions amb què es troben en l'àmbit laboral.
Sobre les reflexions i les conclusions finals –que es poden consultar al número de la revista diocesana El Senyal corresponent a aquest mes d'abril–, el delegat, Mn. Fèlix Mussoll, va remarcar que «des de la fe i el pensament social de l'Església, la conseqüència directa és sempre la solidaritat i el fer costat als més febles i maltractats en el món laboral i entre els treballadors joves». Així mateix, va assenyalar que «la societat ha de ser capaç de garantir la feina i les condicions laborals als joves per tal de complir un dels drets fonamentals com és el dret a un treball digne».

26 d'abril
Ultreia dels Cursets de Cristiandat
26 d'abril
Conferència: “L’església de Sant Esteve: un cas singular en el romànic català”