Dilluns 17 de juny de 2019

El bisbe de Girona, prior de la festivitat de la Mare de Déu dels Dolors de Besalú [11-04-2019]

Aquest passat dilluns 8 d'abril van començar els actes de celebració tradicional de la Mare de Déu dels Dolors (divendres anterior al Diumenge de Rams). A Besalú, el bisbe Francesc va presidir l'inici del Quinari a l'església parroquial de Sant Vicenç. Enguany hi serà ben present, ja que n'és el prior d'aquesta edició amb motiu dels 320 anys de la Congregació organitzadora, considerada com una de les més antigues -en actiu- i emblemàtiques de Catalunya, i guardonada amb la Creu de Sant Jordi l'any 2005.

Demà divendres, dia de la festa dels Dolors, el bisbe Francesc presidirà les principals celebracions. A les 11.30 h tindrà lloc la Missa solemne a l'església de Sant Vicenç on, en finalitzar, el bisbe rebrà el penó de l'anterior priora, Rosa Colom. A les 17 h, també a l'església, es farà la cloenda del Quinari, que inclourà el cant de la Salve a càrrec del Cor Parroquial, acompanyat per l'orquestra "La Principal de la Bisbal". A les 21 h sortirà la Processó dels Dolors des de l'església del monestir de Sant Pere, que seguirà l'itinerari habitual pels carrers i places de la població.

Trobareu el programa complet a l'arxiu adjunt.

descarregar PDF  |  Imprimir

17 de juny
Recés de l'Apostolat de l'Oració
17 de juny