Dilluns 20 de maig de 2019

Recomanacions de la Llibreria Diocesana Casa Carles per Sant Jordi [23-04-2019]

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi, la Llibreria Diocesana Casa Carles fa les següents recomanacions literàries:

- "Crist viu, exhortació apostòlica". Editorial Claret. El nou document del Papa Francesc.
- "Lectio Divina, Pasqua 2019". Editorial Claret. Per la pregària durant el temps pasqual.
- "Com viure amb la malaltia". Publicacions de l'Abadia de Montserrat (PAM). 3ª edició. Com conviure amb una greu malaltia des del punt de vista d'un metge.
- "Sortida del laberint". Editorial Fragmenta. Autobiografia del monjo de Montserrat Lluís Duch, que va morir la passada tardor.
- "Los jardines de los monjes". Elba edicions. L'espiritualitat i l'art de la jardineria es complementen: com treballar aquests dos camps alhora.

Trobareu aquestes obres, així com un ampli ventall de llibres de teologia, espiritualitat i religió en general, entre d'altres temàtiques, a la Llibreria Diocesana Casa Carles, situada a la plaça del Vi, 2, de Girona.

20 de maig
Recés de l'Apostolat de l'Oració
21 de maig
Pregària per les vocacions sacerdotals