Divendres 19 de juliol de 2019

Empuriabrava acull la Trobada diocesana de Turisme [13-05-2019]

El càmping Rubina Resort d'Empuriabrava va acollir, el passat dimecres 8 de maig, la Trobada diocesana de Turisme, enguany sota el lema «La importància de l'oci en el turisme». El programa va comptar amb una conferència a càrrec de Josep Capellà, tècnic en turisme i consultor turístic, sobre «La dimensió de l'oci en el turisme», i va seguir amb diverses experiències, amb aportacions del mag internacional Xevi, de Genís Dalmau, membre del grup de les activitats lúdiques de l'Estartit, i d'Ignasi Ventura, cap de comunicació de Clipper's Live, empresa organitzadora del Festival Cap Roig. Va cloure l'acte el bisbe Francesc, qui va remarcar que l'oci «ha de contribuir al creixement personal, i a crear convivència i estrènyer vincles».
El delegat episcopal de Turisme, Mn. Jordi Reixach, va valorar molt positivament la trobada i va reivindicar aquest tipus d'esdeveniments destacant la necessitat de «fer present el sector turístic en l'àmbit de l'Església i alhora que aquesta sigui present en el sector amb l'objectiu d'ajudar a la reflexió i potenciar una mirada més àmplia».

20 de juliol
Festivitat de la Mare de Déu del Carme a Sant Feliu de Guíxols