Dimarts 23 de juliol de 2019

200 números de la revista diocesana El Senyal [09-07-2019]

La revista diocesana del Bisbat de Girona, El Senyal, ha arribat, aquest mes de juliol, al seu número 200. Nascuda l'any 1999 a partir d'una resolució de la segona Jornada Diocesana de Pastoral, i amb un ampli consens del Consell Pastoral Diocesà, la revista s'ha mantingut gràcies al suport de les parròquies, subscriptors i anunciants.
Dirigida per Mn. Josep Casellas, El Senyal respon a la voluntat de donar a conèixer l'actualitat diocesana des dels àmbits parroquials, les diferents delegacions, moviments i associacions, centres d'ensenyament i organismes d'acció social. També des de les seves pàgines s'ha fet un seguiment informatiu de la vida de l'Església catalana i universal, sense oblidar els esdeveniments polítics de casa nostra.
La portada d'aquest número 200 és una aquarel·la que sintetitza el rostre i el gest de benedicció de Jesús, obra de l'artista gironí Domènec Fita. A banda de temes d'actualitat i de fons, en aquesta ocasió la revista compta amb unes pàgines especials sobre la trajectòria de la revista.

23 de juliol
Pregària per les vocacions sacerdotals
24 de juliol
Festa de Santa Cristina a Lloret de Mar