Dilluns 16 de setembre de 2019

Ens ha deixat Mn. Àngel Sunyer i Aimeric [08-09-2019]

Ens ha deixat Mn. Àngel Sunyer i Aimeric. Va néixer a Salt el 14 de gener de 1931. Després de fer els estudis eclesiàstics al Seminari de Girona va ser ordenat a l'església parroquial de Sant Josep de Girona el 10 de juliol de 1955. El mateix any va ser nomenat vicari de la parròquia de Calella. L'any 1957 va anar a Roma on obtingué la Llicenciatura en Dret Canònic a la Pontifícia Universitat Lateranense. De retorn l'any 1960 va ser nomenat Vicari de Sant Feliu de Girona i un any després regent de Colomers. A l'any 1963, a més a més, se li encarregaren les parròquies de Vilopriu i Valldevià. El 1965 va ser nomenat professor del Seminari i Fiscal del Tribunal eclesiàstic. L'any 1968 capellà de les RR. Carmelites Descalces de Montilivi de Girona i l'any 1970 Jutge Diocesà. L'any 1972 fou nomenat rector de l'Escala, servei que compartí dos anys després essent Arxiprest del Golf de Roses. L'any 1981 fou nomenat Rector de Castelló d'Empúries fins el 1998, que ho fou de la parròquia de Santa Susanna del Mercadal de Girona. L'any 2002 es jubilà i fou nomenat Canonge penitencier del Capítol de la Catedral de Girona i capellà de la residència Maria Gay de Girona. Actualment vivia a la residència sacerdotal Bisbe Sivilla de Girona.

Ha mort la nit de dissabte a diumenge, i la missa exequial tindrà lloc demà dilluns, 9 de setembre, a les 11 del matí, a la Catedral de Girona.

Descansi en pau.

16 de setembre
Hora Santa i recés de l'Apostolat de l'Oració
17 de setembre