Dijous 23 de novembre de 2017

Publicacions

Les nostres publicacions

La Delegació episcopal de mitjans de comunicació social edita les següents publicacions.

Full Parroquial. És una publicació setmanal, de quatre pàgines, que es distribueix a les parròquies i altres esglésies obertes al culte. Conté: la carta del bisbe Francesc, els textos de les lectures bíbliques del diumenge, notícies, agenda, el memoràndum (santoral) i altres informacions i comentaris relacionats amb la vida i l'activitat de l'Església diocesana.

El Senyal. Revista diocesana mensual, de trenta dues pàgines. Té com a finalitat informar dels esdeveniments que configuren la vida de la diòcesi de Girona i de qualsevol indret que tinguin una repercussió o un interès especial per a la gent de les comarques gironines i de l'Alt Maresme. I, des del respecte a la pluralitat, difondre el pensament cristià sobre els fets que marquen el món d'avui. Consta de les següents seccions: editorial, actualitat, a fons, d'aquí, delegacions, d'allà, ecumenisme/diàleg interreligiós, reflexió, opinions, gent de casa, amb nosaltres, rutes i columnes.
Dos cops a l'any es publica, juntament amb la revista, El Senyal Jove, preparat per la Delegació episcopal de Pastoral amb Joves.