Dilluns 18 de març de 2019

Autor : Otaño, Ignacio
ISBN : 978-84-9805-855-0

Sinopsi
Perquè la paraula evangèlica toqui de ple la nostra vida humana i cristiana, i ens acompanyi al llarg de tota la setmana, aquest llibre ofereix, per a cada diumenge o festa, el text evangèlic corresponent, i, després, una reflexió breu, incisiva, que no es queda en un comentari individualista o moral, sinó que situa la paraula de Jesús com a Bona Nova per a tota la realitat humana: la més personal i espiritual, i alhora la més social i col·lectiva. Per ajudar-nos així a viure, en la nostra vida quotidiana, el cabal de novetat i de força transformadora del missatge que Jesús ens va deixar amb les seves paraules i amb els seus fets. Ignacio Otaño Echániz (San Sebastián, 1938) és prevere marianista, llicenciat en Pedagogia i en Teologia, i ha exercit la seva activitat tant en el camp educatiu com parroquial. Ha estat responsable del Seminari internacional marianista de Roma i actualment és superior de la comunitat marianista de Vitòria.

PVP 12€

Dades Personals
Nom* Cognoms*
Població Codi Postal
Província País
Telèfon de contacte Email*

Escriu les lletres que es mostren a continuació

Les dades que ens proporciones s’utilitzaran únicament per atendre la teva petició i no es conservaran més enllà del temps necessari per fer-ho.