Dijous 24 de maig de 2018

Formulari de Peticions

Quaresma 2017. El crit dels altres
Delegació de Mitjans de Comunicació Social del Bisbat de Girona

Enguany se centra en el drama dels refugiats El calendari és una eina que pretén ajudar els creients a viure més a fons aquest temps litúrgic. El lema que inspira l'edició d'enguany, preparada i treballada per Carles Sánchez, és «El crit dels altres», inspirat en la crida del papa Francesc davant del drama dels refugiats: «Acollir l'altre és acollir Déu en persona». Manté el seu format de bloc diari. S'enceta l'1 de març, i a cada pàgina s'inclou una cita bíblica de la jornada, una reflexió d'escriptors, pensadors o filòsofs, el sant del dia, les lectures de la Missa i la Litúrgia de les Hores. Els darrers fulls corresponen a Setmana Santa. A partir de la setmana vinent es pot trobar a Casa Carles Llibreria Diocesana, a la pl. del Vi, 2, de Girona, i a la Llibreria Claret de Barcelona, al preu de 2,50 €. També podeu fer la vostra comanda per correu electrònic a mitjanscom@ bisbatgirona.cat.

PVP 2,50€

Dades Personals
Nom* Cognoms*
Població Codi Postal
Província País
Telèfon de contacte Email*

Escriu les lletres que es mostren a continuació

Les dades que ens proporciones s’utilitzaran únicament per atendre la teva petició i no es conservaran més enllà del temps necessari per fer-ho.