Diumenge 22 de setembre de 2019

Seminaristes

Antoni Coll

Nascut a Girona 1967.
Formo part de la comunitat del Seminari Major Interdiocesà, a Barcelona, juntament amb els seminaristes de les altres diòcesis de la Tarraconense. Prossegueixo la meva formació acadèmica a la Facultat de Teologia de Catalunya on actualment curso cinquè de teologia. En l'àmbit del servei a les parròquies, al llarg dels meus anys de formació, vaig començar la prestació dels meus serveis a la parròquia de Santa Maria de Blanes durant el curs introductori; en iniciar els cursos institucionals a Barcelona, vaig anar destinat a la parròquia de Santa Maria de Pineda de Mar on vaig restar durant el bienni filosoficoteològic (primer i segon curs); i en iniciar l'etapa d'estudis teològics, des de tercer curs, estic vinculat a la parròquia de Sant Esteve de Caldes de Malavella, on encara continuo col·laborant en la vida parroquial. Amb el suport constant dels formadors del Seminari, la pregària, l'estudi i la vida comunitària vaig avançant en la meva formació per a esdevenir, quan sigui el moment oportú, servidor de l'Església en resposta a la crida del Senyor, el qual portarà a bon terme l'obra que ha iniciat en mi.

Héctor Fernández

El meu nom es Héctor, tinc 29 anys i sóc de Figueres.
Abans de sentir la vocació al sacerdoci treballava al sector de les emergències.
El testimoni d'un mossèn va fer que comencés a qüestionar-me que potser Déu hem demanava un compromís diferent i vaig accedir a l'introductori del Seminari per començar el discerniment vocacional. Fa cinc anys que sóc al Seminari. Després de començar l'etapa formativa a San Dámaso (Madrid) vaig tornar a Catalunya on estic estudiant a la Facultat de Teologia a Barcelona.

Edgar Jaulent

Sóc l'Edgar Jaulent, de 43 anys, de Sant Feliu de Guíxols. Actualment col·laboro a les parròquies de la Bisbal d'Empordà, a la Fundació "Acollida i Esperança" i a la Residència Geriàtrica Municipal Zoilo Feliu, totes de la mateixa població. Tinc un gran record de les parròquies d'Arenys de Mar i d'Arenys de Munt. Estic cursant el tercer curs de Teologia com a seminarista de la diòcesi de Girona, i resideixo al Seminari Major Interdiocesà. L'etapa filosòfica la vaig cursar a la UNAV, a Pamplona. La meva vida professional els últims vint anys s'ha desenvolupat al voltant del mar com a bussejador professional i patró d'altura de la marina mercant, tot i que els estudis acadèmics inicials són els de llicenciatura en Dret a la UAB.

David Lérida

Em dic David Lérida, visc a Vilablareix. Després d'acabar el batxillerat vaig estudiar Integració social i tot seguit Grau en Història a la Universitat de Girona. Un cop acabats aquests estudis vam creure oportú amb un amic i pare salesià de la comunitat de Girona d'anar a veure el bisbe Francesc per tal d'explicar-li la vocació i crida de Jesús. Una vegada ho va valorar vaig iniciar els estudis a la Facultat de Teologia de Catalunya a Barcelona, on actualment estic cursant Introductori. Comparteixo aquests estudis amb altres companys de les diòcesis catalanes al Seminari Major Interdiocesà.

Aplec del santuari de la Mare de Déu de la Font de la Salut
Confirmacions a Arenys de Mar
22 de setembre
Aplec de Sant Maurici (Caldes de Malavella)