Dilluns 24 de juny de 2019

Seminaristes

Antoni Coll

Nascut a Girona 1967.
Formo part de la comunitat del Seminari Major Interdiocesà, a Barcelona, juntament amb els seminaristes de les altres diòcesis de la Tarraconense. Prossegueixo la meva formació acadèmica a la Facultat de Teologia de Catalunya on actualment curso cinquè de teologia. En l'àmbit del servei a les parròquies, al llarg dels meus anys de formació, vaig començar la prestació dels meus serveis a la parròquia de Santa Maria de Blanes durant el curs introductori; en iniciar els cursos institucionals a Barcelona, vaig anar destinat a la parròquia de Santa Maria de Pineda de Mar on vaig restar durant el bienni filosoficoteològic (primer i segon curs); i en iniciar l'etapa d'estudis teològics, des de tercer curs, estic vinculat a la parròquia de Sant Esteve de Caldes de Malavella, on encara continuo col·laborant en la vida parroquial. Amb el suport constant dels formadors del Seminari, la pregària, l'estudi i la vida comunitària vaig avançant en la meva formació per a esdevenir, quan sigui el moment oportú, servidor de l'Església en resposta a la crida del Senyor, el qual portarà a bon terme l'obra que ha iniciat en mi.

Héctor Fernández

El meu nom es Héctor, tinc 29 anys i sóc de Figueres.
Abans de sentir la vocació al sacerdoci treballava al sector de les emergències.
El testimoni d'un mossèn va fer que comencés a qüestionar-me que potser Déu hem demanava un compromís diferent i vaig accedir a l'introductori del Seminari per començar el discerniment vocacional. Fa cinc anys que sóc al Seminari. Després de començar l'etapa formativa a San Dámaso (Madrid) vaig tornar a Catalunya on estic estudiant a la Facultat de Teologia a Barcelona.

Edgar Jaulent

Sóc l'Edgar Jaulent, de 43 anys, de Sant Feliu de Guíxols. Actualment col·laboro a les parròquies de la Bisbal d'Empordà, a la Fundació "Acollida i Esperança" i a la Residència Geriàtrica Municipal Zoilo Feliu, totes de la mateixa població. Tinc un gran record de les parròquies d'Arenys de Mar i d'Arenys de Munt. Estic cursant el tercer curs de Teologia com a seminarista de la diòcesi de Girona, i resideixo al Seminari Major Interdiocesà. L'etapa filosòfica la vaig cursar a la UNAV, a Pamplona. La meva vida professional els últims vint anys s'ha desenvolupat al voltant del mar com a bussejador professional i patró d'altura de la marina mercant, tot i que els estudis acadèmics inicials són els de llicenciatura en Dret a la UAB.

David Lérida

Em dic David Lérida, visc a Vilablareix. Després d'acabar el batxillerat vaig estudiar Integració social i tot seguit Grau en Història a la Universitat de Girona. Un cop acabats aquests estudis vam creure oportú amb un amic i pare salesià de la comunitat de Girona d'anar a veure el bisbe Francesc per tal d'explicar-li la vocació i crida de Jesús. Una vegada ho va valorar vaig iniciar els estudis a la Facultat de Teologia de Catalunya a Barcelona, on actualment estic cursant Introductori. Comparteixo aquests estudis amb altres companys de les diòcesis catalanes al Seminari Major Interdiocesà.

25 de juny
Surt el 54è pelegrinatge de l’Esperança a Lourdes
25 de juny
Pregària per les vocacions sacerdotals