Dimecres 18 d'octubre de 2017

El Bisbat de Girona

Cercador de parròquies

El Bisbat de Girona té 383 parròquies i 12 annexos. La seva realitat és ben diversa: algunes tenen uns quants segles de vida i d'altres són de creació recent; n'hi ha que coincideixen amb el municipi on estan situades, d'altres en són només una petita part, o bé en el mateix terme parroquial conflueixen diversos municipis. De ciutat i de poble, de mar i de muntanya. Amb grups de joves, consell parroquial o grups que estudien la Bíblia... Totes són parròquies del nostre Bisbat formades per un grup de cristians i cristianes i amb un rector. Els serveis que es donen normalment funcionen des del voluntariat.

Aquest cercador us permet trobar tot tipus d'informació: horaris de Missa, història de la parròquia, rutes per fer, fotografies, horaris de despatx, serveis pastorals, grups existents, etc.

Hi podeu accedir posant el municipi, o bé anant directament al camp "parròquia". Si coneixeu l'arxiprestat la cerca us queda més acotada. El més fàcil és entrar-hi posant-vos sobre el mapa, on veureu els noms de les parròquies.