Dimecres 18 d'octubre de 2017

El Bisbat de Girona

Agrupació de Parròquies

Una agrupació de parròquies és el conjunt de vàries parròquies veïnes que treballen de manera conjunta per oferir uns millors serveis.

Cada agrupació té un funcionament diferent segons les seves necessitats i possibilitats. Els serveis que poden estar agrupats són: catequesi, atenció als joves, preparació per al matrimoni, atenció als malalts, Càritas o despatx parroquial, entre d'altres.

Les parròquies que en formen part poden ser ateses per un únic rector o bé per diversos rectors. En aquest cas, un d'ells n'és el coordinador.
Hi ha també una important cooperació dels laics i religiosos, que en són corresponsables.

En aquest apartat veureu les agrupacions existents a cada arxiprestat, amb les parròquies que les formen i el nom del capellà coordinador.

19 d'octubre
9è aniversari de l’ordenació episcopal de Mons. Francesc Pardo
21 d'octubre
Comença l’Escola Diocesana de Catequistes