Dijous 19 d'abril de 2012

Necrològica. Mn. Narcís Mallol i Font

Va néixer a Viladamat el 19 de novembre de 1950. Va fer els estudis eclesiàstics al Seminari de Girona i a la Facultat de Teologia de Catalunya. També es llicencià en Història a la Universitat Autònoma de Barcelona. Fou ordenat prevere el 23 de desembre de 1979 a l’església parroquial de Viladamat. Va exercir el ministeri sacerdotal primer com a vicari de Torroella de Montgrí. El 1982 fou nomenat regent de Sant Jordi Desvalls i ecònom de Colomers, Gaüses i Vilopriu, parròquies de les que en fou nomenat rector el 1985. Del 1982 al 1987 també exercí com a encarregat de Valldevià. El 1987 es traslladà, com a missioner, a la diòcesi de San Felipe de Aconcagua, a Xile, on exercí, primer i fins al 1993, de rector de la parròquia de San Esteban de San Felipe de Aconcagua. També portà a terme tasques d’assessorament dels moviments apostòlics rurals d’adults i joves, entre d’altres. Després, del 1994 al 2006, fou el rector del seminari de l’esmentada diòcesi, col•laborant, també, en altres tasques pastorals. El 2006 es traslladà als Estats Units, a la diòcesi de Venice, on exercí diversos serveis pastorals. Des del 2007 era rector de Fitor, Fonteta, Peratallada, Sant Climent de Peralta, Sant Pol de la Bisbal i Vulpellac. Ha mort a Salt el 17 d’abril de 2012.
La celebració de l’enterrament tindrà lloc avui dijous 19 d’abril, a les 12 del migdia, a l’església parroquial de Viladamat.