Divendres 28 de setembre de 2012

Reunió de la Comissió de l’Any de la Fe

Aquest matí s’ha reunit, presidida pel bisbe Francesc, la comissió preparatòria del actes a celebrar a la nostra diòcesi amb motiu de l’Any de la Fe
S’han perfilat els últims detalls de la celebració de l’Eucaristia d’inici de l’Any de la Fe que tindrà lloc el proper diumenge 21 d’octubre a les 6 de la tarda a la Catedral de Girona.
També s’han analitzat les accions que cal fer per portar a terme la sèrie d’actes previstos. A destacar, la II Jornada diocesana de la Família, un cicle de conferències que s’impartirà als diferents arxiprestats, un Fòrum pensat per a joves que ofereixi l’experiència creient des del testimoni vital, de la música, els noves tecnologies, la literatura i els compromisos socials, concerts de música religiosa...
A través dels mitjans de comunicació de la diòcesi (Full parroquial, programes de ràdio “Església Viva” i “El Mirall”, programa de televisió “Camí de Vida”, revista “El Senyal” i pàgina web) trobaran tota aquella informació que els permetrà seguir les diferents celebracions i activitats.