Divendres 19 de juliol de 2013

Comunicat de nomenaments i jubilacions canòniques de rector

Mons. Francesc Pardo i Artigas, bisbe de Girona, atenent el bé pastoral del Poble de Déu d’aquesta diòcesi, fa públics els següents nomenaments:

NOMENAMENTS NO PARROQUIALS

Mn. Esteve Sureda i Villar, que és el vicari episcopal per a la Pastoral Funcional, delegat de Càritas diocesana de Girona.
Mn. Salvador Juanola i Cadena, promotor de justícia de la diòcesi.

NOMENAMENTS PARROQUIALS

Mn. Jesús Calm i Masó, rector d’Amer, Cogolls, les Encies, les Planes d’Hostoles, Sant Climent d’Amer, Sant Feliu de Pallerols, Sant Iscle de Colltort i Sant Miquel de Pineda i capellà del santuari de la Mare de Déu de la Salut de Sant Feliu de Pallerols.
Mn. Elies Ferrer i Borrell, rector d’Arenys de Mar, Arenys de Munt i Torrentbó. I coordinador de l’agrupació de parròquies.
Mn. Felip Hereu i Pla, rector de Llofriu i encarregat de Calella de Palafrugell (amb la capella de Llafranc). Continua com a rector de Palafrugell i Mont-ràs.
Mn. Joan Pujol i Prat, rector de Begur, Fontclara, Palau-sator, Pals, Regencós, Sant Feliu de Boada i Torrent i encarregat d’Esclanyà. I coordinador de l’agrupació de parròquies.
Mn. Josep Barcons i Muntada, administrador parroquial d’Albons i Bellcaire d’Empordà. Continua com a rector de Torroella de Montgrí i administrador parroquial de l’Estartit i Ullà.
Mn. Joan Planellas i Barnosell, administrador parroquial de la Tallada d’Empordà i Marenyà. Continua com a rector de Colomers, Foixà, Garrigoles, Jafre, Rupià i la Sala.
Mn. Pere Artigas i Reverter, adscrit, amb facultats de vicari, a Calella de Palafrugell (amb la capella de Llafranc), Llofriu i Mont-ràs.

També fa públic que ha acceptat les peticions de jubilació canònica següents, que es faran efectives, respectivament, el dia de l’inici del ministeri dels nous rectors de cada parròquia:

Mn. Vicenç Fiol i Navarra, fins ara rector d’Albons, Bellcaire d’Empordà, Marenyà i la Tallada d’Empordà.
Mn. Josep Planas i Planas, fins ara rector de Fontclara, Palau-sator, Pals, Sant Feliu de Boada i Torrent.
Mn. Antoni Recio i Rodríguez, fins ara rector de Llofriu i encarregat de Calella de Palafrugell.

Els nomenaments que queden pendents es comunicaran durant el mes de setembre. L’acte de presa de possessió dels nous càrrecs, presidit pel bisbe Francesc, tindrà lloc el dijous 12 de setembre de 2013, a la Cúria diocesana.

Girona, 19 de juliol de 2013