Dimarts 23 de juliol de 2013

Ens ha deixat Mn. Alfons Torrus

Mn. Alfons Torrus i Escarpenter va néixer a Canet de Mar el 13 de febrer de 1935. Va fer els estudis eclesiàstics al Seminari de Girona i fou ordenat prevere el 6 de juliol de 1958 a l’església parroquial de santa Maria de Blanes. Va exercir el ministeri sacerdotal primer com a vicari de Sant Feliu de Pallerols i de Sant Pol de Mar. El 1959 fou nomenat ecònom d’Hortsavinyà i encarregat de Vallmanya, càrrec, aquest darrer, que exercí fins al 1965. El 1965 també fou nomenat ecònom de Sant Cebrià de Vallalta. I el 1985, rector d’Hortavinyà i de Sant Cebrià de Vallalta i, el 1999, de Sant Iscle de Vallalta, càrrecs que exercia actualment. Ha mort a Calella el dia 23 de juliol de 2013.
L’enterrament tindrà lloc demà dimecres 24 de juliol, a les 17 hores, a l’església parroquial de Sant Cebrià de Vallalta.