Divendres 26 de juliol de 2013

Comunicat de nous nomenaments i jubilacions canòniques de rector (2)

Comunicat de nous nomenaments i jubilacions canòniques de rector  (2)
Comunicat de nous nomenaments i jubilacions canòniques de rector (2)
Mons. Francesc Pardo i Artigas, bisbe de Girona, atenent el bé pastoral del Poble de Déu d'aquesta diòcesi, fa públics els següents nous nomenaments que completen els que es varen fer públics el passat 19 de juliol:

NOMENAMENTS NO PARROQUIALS

Mn. Elies Ferrer i Borrell, membre del Consell Presbiteral per designació del Bisbe.

Mn. Ramon Oller i Hereu, membre del Consell Presbiteral en representació de l’arxiprestat del Ter-Brugent.

NOMENAMENTS PARROQUIALS

Mn. José Antonio Iguácel Ipas, S.D.B., rector de la parròquia de Santa Eugènia de Ter de Girona.

Mn. Salvador Juanola i Cadena, rector de Sant Cebrià de Vallalta.

Mn. Josep Casellas i Matas, administrador parroquial d’Hortsavinyà.

Mn. Elies Ferrer i Borrell, administrador parroquial de Sant Iscle de Vallalta.

Mn. Josep Taberner i Vilar, administrador parroquial del Bon Pastor de Figueres.

Mn. Joan Boadas i Hernández-Sonseca, adscrit amb facultats de vicari a la Tallada d’Empordà i Marenyà.

JUBILACIÓ CANÒNICA DE RECTOR

Mn. Jesús Franco i Escribano, fins ara rector de la parròquia del Bon Pastor de Figueres.