Dijous 27 de març de 2014

Ens ha deixat Mn. Isidre Puigmitjà i Pujolràs

Mn. Isidre Puigmitjà i Pujolràs va néixer a Mieres el 23 de gener de 1930. Va fer els estudis eclesiàstics al Seminari de Girona i fou ordenat prevere el 21 de març de 1953 a l’església del santuari de la Mare de Déu del Collell. Exercí el ministeri sacerdotal primer com a vicari a Tordera i Arbúcies. El 1955 fou nomenat regent de Sant Feliu de Buixalleu. Del 1966 al 1973, primer va exercir de regent i després d’ecònom de Vidreres. Del 1970 al 1973 també fou arxipreste de l’arxiprestat de Farners. L’any 1973 va ser nomenat ecònom d’Anglès i tres anys més tard també regent de Sant Martí Sapresa. Durant aquest període, del 1978 al 1981, fou arxipreste de l’arxiprestat de les Guilleries. El 1984 va ser nomenat rector de la parròquia de santa Susanna del Mercadal de Girona, servei que va exercir fins a la seva jubilació, l’any 1998, quan passà a ser adscrit a la parròquia de sant Narcís de Girona. Del 1998 al 2009 i en representació dels preveres de la Zona Pastoral de Girona, fou membre de la Junta d’Economia diocesana (Fons Comú) i de la Junta de l’Institut especial “Sant Feliu” per a la sustentació i l’atenció de les necessitats dels clergues de la diòcesi. Actualment vivia a la residència sacerdotal “Bisbe Sivilla” de Girona. Ha mort avui dijous 27 de març.
La missa exequial tindrà lloc a l'església de Santa Susanna del Mercadal de Girona demà divendres 28 de març a les 4 de la tarda.