Dimecres 18 de maig de 2016

100 Anys de l’Apostolat de Magdalena Aulina

Dissabte 14 de maig es va celebrar a Banyoles el centenari de l’inici de l’apostolat de Magdalena Aulina. Una celebració a l’església parroquial de santa Maria dels Turers i una taula rodona en la que persones de diversos àmbits recordaven la impotància d’aquesta Serventa de Déu i “insigne dona de Banyoles”, varen centrar la jornada.

Magdalena Aulina inicià la seva activitat apostòlica laïcal el maig de 1916, amb un seguit d’iniciatives que el 1962 culminen amb la constitució de l’Institut Secular Operaries Parroquials, impulsant així una nova manera de viure la vida consagrada enmig del món i compartint l’exercici de diverses professions en l'àmbit social, educatiu, de la salut, etc.

Avui la família auliana està escampada per tot el món. Pina Milana, directora general de l’Institut, afirmava: “Volem que aquest centenari sigui per a tothom, i una oportunitat per conèixer millor el carisma i l’espiritualitat de Magdalena Aulina, d’una sorprenent actualitat”.

Per conèixer millor l'Institut Secular de les Operàries Parroquials, podeu accedir a: www.magdalenaaulina.org