Dijous 02 de juliol de 2020

Misses exequials per als preveres que ens van deixar durant el confinament

Durant el temps de confinament a causa de la crisi sanitària pel coronavirus ens van deixar tres preveres de la nostra diòcesi. Les mesures de prevenció del contagi van impedir que es poguessin celebrar les misses exequials per a ells. Ara, amb la represa, ja es poden dur a terme. Us informem de les dates en què se celebraran:

Mn. Ramon Tremoleda i de Bolós. Va morir a Girona el 3 d’abril a l’edat de 100 anys. La missa exequial tindrà lloc el dimarts 7 de juliol, a les 7 de la tarda, a l’església del santuari de la Mare de Déu del Tura d’Olot.

Mn. Francesc Planella i Arnau. Va morir a Girona el 19 de març a l’edat de 82 anys. La missa exequial tindrà lloc el dissabte 18 de juliol, a les 11 del matí, a l’església parroquial de Santa Susanna del Mercadal de Girona.

Mn. Ramon Oller i Hereu. Va morir a Girona el 2 d’abril a l’edat de 80 anys. La missa exequial tindrà lloc el dilluns 20 de juliol, a les 11 del matí, a l’església parroquial de Santa Maria de Banyoles.