Divendres 06 de novembre de 2020

Aquest diumenge, jornada de Germanor: Dia de l'Església diocesana

"Som el que tu ens ajudes a ser. Som una gran família amb tu". Aquest és el lema de la jornada de Germanor d'enguany, que se celebra aquest diumenge 8 de novembre. Amb aquest Dia de l'Església diocesana es fa una crida a tots els fidels a seguir prenent consciència de la necessitat de contribuir al sosteniment de l’activitat de les diòcesis. Les aportacions voluntàries són fonamentals per seguir desenvolupant la tasca pastoral i social que realitza l’Església de Girona.

* Consultar les dades de l'activitat pastoral i assistencial del 2019
* Consultar les xifres econòmiques del 2019

El teu donatiu, també online

Us recordem que a través del portal www.donoamiiglesia.es qualsevol persona pot fer un donatiu a la seva parròquia o diòcesi de forma online. Es permet aportar una quantitat puntual o fer-ho periòdicament. Només cal indicar el destí de l'aportació econòmica, la quantitat, la periodicitat, i omplir les dades personals i bancàries.