Dimecres 05 de maig de 2021

Necrològica de Mn. Josep M. Amich i Raurich

Avui dimecres, 5 de maig de 2021, ha mort a Girona Mn. Josep M. Amich i Raurich. Nascut a Girona el 25 de març de 1955, va fer els estudis eclesiàstics al Seminari de Girona i va ser ordenat prevere a l’església parroquial de Santa Coloma de Farners el 15 de novembre de 1981. Va iniciar el seu ministeri com a vicari a Santa Coloma de Farners i dos anys més tard a la parròquia de santa Maria de Banyoles. El 1990 fou nomenat rector de Sant Gregori, Cartellà i Sant Medir i el 1991 també capellà de l’hospital de Girona Dr. Josep Trueta, càrrecs que exercí fins al 1994 quan fou nomenat rector de la parròquia de Palol d’Onyar-Vila-roja. El 1995, també consiliari diocesà del Moviment de la Joventut Obrera Catòlica (JOC). El 1999 marxà a fer un servei missioner a Copiapó (Xile). Des del 2000 al 2006 fou capellà de l’Hospital sant Jaume d’Olot i del 2001 al 2019 rector de Centenys, Serinyà i Usall. L’any 2000 fou nomenat rector de Borgonyà i Corts, el 2001, també consiliari de l’associació privada de fidels “Fe i Llum” i el 2016, administrador parroquial de Cornellà del Terri, la Mota, Palol de Revardit, Pujals dels Cavallers, Pujals dels Pagesos, Ravós del Terri, Riudellots de la Creu, Sords i Santa Llogaia del Terri. Deixà d’exercir aquests serveis pastorals el març de 2021 quan, per malaltia, anà a residir a la residència sacerdotal “Bisbe Sivilla” de Girona.

La missa exequial tindrà lloc demà dijous, 6 de maig, a tres quarts de 5 de la tarda a l’església parroquial de santa Susanna del Mercadal de Girona.

Descansi en pau.