Dimarts 07 de juny de 2022

Prop de quaranta joves i adults de la diòcesi reben la Confirmació a la catedral

Aquest passat diumenge, 5 de juny, solemnitat de la Pentecosta, un total de trenta-vuit joves i adults de la diòcesi van rebre el sagrament de la Confirmació a la Catedral de Girona, en una cerimònia presidida per l’administrador diocesà, Mn. Lluís Suñer.

Procedeixen de diverses poblacions: Arbúcies, Calella, Girona, Malgrat de Mar, Olot, Palafolls, Roses, Santa Coloma de Farners, Santa Susanna, Sant Cebrià de Vallalta, Sant Pol de Mar, Tossa de Mar. Compten amb diferents edats i processos vitals, i s’han preparat per celebrar aquest sagrament durant els darrers mesos. El passat 22 de maig van compartir plegats un recés preparatori al monestir de Solius.

Fotografia: Àngel Almazan

Més fotografies a la galeria d'imatges