Dilluns 19 de setembre de 2022

Assemblea general de les Operàries Parroquials a Banyoles

L’Institut Secular Operàries Parroquials de Magdalena Aulina – Casa Nostra– ha celebrat, aquest estiu passat, la seva assemblea general a Banyoles, en la qual han dut a terme un treball de reflexió i han escollit el nou govern de l’Institut.

La nova directora general és Magdalena Turon, filla de Llagostera. Ha dut a terme el seu servei i testimoniatge principalment a Banyoles, com a mestra de l’escola Casa Nostra i a la parròquia. En aquests darrers anys ha estat membre del consell de l’Institut en diferents càrrecs que l’han portat a viatjar a diversos països.

La resta de l’equip està format per Pina Milana (vicedirectora), Carme Feliu (secretària general) i Chantal Clément i Marie Thérèse Joye (conselleres).