Dilluns 05 de desembre de 2022

Pregària comunitària d’Advent dels moviments de la diòcesi

L’església de Sant Salvador d’Horta de Girona va acollir, aquest passat divendres 2 de desembre, una nova trobada de pregària comunitària organitzada pels moviments de la diòcesi.

Després de la presentació i la benvinguda es van anar succeint diverses reflexions seguint els quatre diumenges d’Advent, expressades per representants d’alguns dels moviments participants. Cadascuna de les reflexions constava d’una introducció, una lectura, una pregària, una ofrena i una cançó. La del primer diumenge portava com a tema «Espereu el Senyor»; la del segon, «Prepareu els camins del Senyor»; la del tercer, «Huracà», i la del quart, «Arde».

El programa va seguir amb deu minuts d’adoració i de silenci, l’anunci de la participació gironina a la Jornada Mundial de la Joventut de l’estiu que ve a Lisboa i el cant de la «Pregària de sant Francesc». Un refrigeri per a tots els assistents va cloure aquesta trobada de pregària diocesana de preparació per al Nadal.