Dilluns 24 d'abril de 2023

La trilogia «Jesús de Natzaret» encapçala els llibres més venuts per Sant Jordi a la llibreria diocesana

La trilogia «Jesús de Natzaret» (Editorial Claret), del papa Benet XVI, encapçala enguany el rànquing de llibres més venuts per Sant Jordi a la llibreria diocesana Casa Carles de Girona. En segon lloc, s'hi situa «Cant espiritual» (Viena Edicions), del físic i poeta David Jou. I, en tercer lloc, «365 dies amb Maria» (Editorial Claret), del periodista saltenc i membre de l'Oficina de Comunicació del Bisbat de Girona Àngel Rodríguez Vilagran.

Us recordem que a la llibreria diocesana hi trobareu, durant tot l’any, un ampli ventall de llibres de teologia, espiritualitat i religió en general, entre d’altres temàtiques. Podeu fer les vostres consultes i peticions de llibres al telèfon 972 41 28 78 i/o a l'adreça electrònica llibreria@bisbatgirona.cat.

Horari d'atenció al públic:
Matins, de 10 a 14 h (De dilluns a divendres) / Tardes, de 16 a 19 h (Els dimarts i dijous) / Agost: tancat per vacances.

Més informació: www.bisbatgirona.cat/ca/llibreria.html