Divendres 22 de setembre de 2017

Equip Diocesà

Victor Gay; Àngel Rodríguez; Meritxell Comas; M. Àngels Lidon; Anna Coll

Finalitat i objectius

La Delegació episcopal de Mitjans de Comunicació Social del Bisbat de Girona es va crear el 1965 i té la missió la comunicació interna i externa de l'Església de Girona. Ho fa a través d'iniciatives pròpies i donant suport a les que realitzen diferents entitats de la diòcesi. També es proposa conscienciar els fidels i la societat en general de la importància dels mitjans de comunicació social i és l'organisme que canalitza la relació del Bisbat de Girona amb els mitjans de comunicació.

Estructura/organigrama

Departament de comunicació:

Miquel Calsina, Delegat episcopal; Victor Gay, redacció; Àngel Rodríguez, redacció i programes de ràdio; Meritxell Comas, comunicació; M. Àngels Lidon, web; Anna Coll, secretària.

Publicacions i programes propis:

La Delegació Episcopal de Mitjans de Comunicació Social produeix: Full Parroquial / Programes de ràdio “Església Viva” i “El Mirall” / Revista diocesana “El Senyal” / Espai audiovisual - TV: Temps d’Església.

Consell de redacció de la revista El Senyal:

Josep Casellas (director), Víctor Gay, Dolors Puigdevall, Susanna Quintana i Xavier Roca.

Col·laboradors Espai Audiovisual:

Dracvisió SL i Eduard Llinàs (realització), Laura Masferrer, Mariona Ruiz, Anna Torrecillas i Pep Anton Vieta

Horari de despatx al públic

De 10.00 a 13.30 h.